فناوری برنامه درسی (JCT) - مقالات آماده انتشار
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اعضای مشورتی هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
مقالات آماده انتشار
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 1 (1395)
پذیرفته شده
|
اصلاح شده برای چاپ
تعداد مقالات:
10
1
سخن سردبیر
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
0-0
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(50 K)
2
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه
1-14
سمیه بخشی پریخانی؛ صادق حامدی نسب
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1340 K)
3
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
1-16
حسین اسکندری؛ عباس تقیزاده
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(900 K)
4
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه
15-29
سید محمد حسین حسینی؛ معصومه مطور؛ ابراهیم طلایی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(759 K)
5
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
17-31
آزاده زنگنه؛ مجید علی عسگری؛ سعید صفایی موحد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(809 K)
6
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه
31-43
یحیی معروفی؛ مریم پور جمشیدی؛ حمیده مرادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(811 K)
7
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
32-44
نسرین محمدحسنی؛ هاشم فردانش
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(543 K)
8
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند
دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه
45-57
فرهاد شفیع پور مطلق؛ اسماعیل سلطان رضایی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(1211 K)
9
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
45-57
محسن باقری؛ فاطمه جوشقان نژاد
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(896 K)
10
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی
دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه
58-71
وحید صالحی؛ راضیه رحمانی؛ اکبر مومنی راد؛ سید عبدالله قاسم تبار
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(768 K)