سخن سردبیر

دوره 1، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 0-0


سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 1-17

حسین اسکندری؛ عباس تقی‌زاده


تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1396، صفحه 15-28

حمیدرضا جنگی زهی شستان؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ شهلا پزشک؛ علی دلاور


امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 19-33

آزاده زنگنه؛ مجید علی عسگری؛ سعید صفایی موحد


پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان

دوره 1، شماره 2، مهر 1395، صفحه 31-43

یحیی معروفی؛ مریم پور جمشیدی؛ حمیده مرادی


تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1396، صفحه 53-68

اسماعیل زارعی زوارکی؛ روشن احمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 63-76

وحید صالحی؛ راضیه رحمانی؛ اکبر مومنی راد؛ سید عبدالله قاسم تبار


طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری

دوره 1، شماره 2، مهر 1395، صفحه 71-86

ذبیح اله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور