نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، روشن تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]

ب

  • بادله، علیرضا تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
  • باقری، محسن تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]

پ

  • پزشک، شهلا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]

ج

  • جنگی زهی شستان، حمیدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]

ح

  • حمزه ئی، افسانه تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]

د

  • درتاج، فریبرز تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • دلاور، علی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • دلاور، علی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • زارع صفت، صادق بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]

ق

  • قاسم پور مقدم، حسین اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]

م

  • معمر حور، جمال بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • ملکی پور، احمد بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • موسوی پور، سعید تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]

ن

  • نظیری، الهام اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • نوروزی، داریوش تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]