ا
-
احمدی، روشن
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
ب
-
بادله، علیرضا
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
-
باقری، محسن
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
پ
-
پزشک، شهلا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
ج
-
جنگی زهی شستان، حمیدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
ح
-
حمزه ئی، افسانه
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
د
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
دلاور، علی
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
زارع صفت، صادق
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
ق
-
قاسم پور مقدم، حسین
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
م
-
معمر حور، جمال
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
ملکی پور، احمد
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
موسوی پور، سعید
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
ن
-
نظیری، الهام
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
نوروزی، داریوش
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد