آ
-
آموزش چندرسانهای
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
ا
-
اجتناب اجتماعی
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
-
ایدئولوژیهای برنامه درسی
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
اسناد
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
-
الگوی طراحی آموزشی گانیه
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
-
انگیزه
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
ج
-
جمعیت هلال احمر
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
ح
-
حوادث طبیعی
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
د
-
دانشجو معلم
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
دبیران کار و فناوری
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
ص
-
صلاحیتهای فناورانه
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
ط
-
طراحی آموزشی
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
ک
-
کتاب کار و فناوری
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
کمتوانی ذهنی
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
م
-
مشارکت
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
مهارت حل مساله
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
ن
-
نرمافزار آموزشی
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
ی
-
یادداری
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
-
یادگیری
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
یادگیری
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
-
یادگیری سیار
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد