ا
-
اسکندری، حسین
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
-
اللهی، ذبیح اله
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
ب
-
باقری، محسن
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
-
بخشی پریخانی، سمیه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
پ
-
پور جمشیدی، مریم
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
ت
-
تقیزاده، عباس
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
ج
-
جوشقان نژاد، فاطمه
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
ح
-
حامدی نسب، صادق
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
حسینی، سید محمد حسین
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
خ
-
خزائی، آذر
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
د
-
دریکوندی، زهرا
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
ر
-
رحمانی، راضیه
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
زنگنه، آزاده
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
س
-
سلطان رضایی، اسماعیل
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
ش
-
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
ص
-
صادقی، حبیب
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
-
صالحی، وحید
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
صفایی موحد، سعید
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ط
-
طلایی، ابراهیم
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
ع
-
علی عسگری، مجید
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ف
-
فردانش، هاشم
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
ق
-
قاسم تبار، سید عبدالله
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
م
-
محمدحسنی، نسرین
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
مرادی، حمیده
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
مطور، معصومه
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
معروفی، یحیی
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
مومنی راد، اکبر
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
مؤمنی مهموئی، حسین
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
ن
-
نوروزی، داریوش
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد