آ
-
آمادگی یادگیری خود راهبر
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
-
آموزش بزرگسالان
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
آموزش عالی
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
-
آموزش نابینایان
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
آندراگوژی
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
ا
-
اجتماع یادگیری
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
الگوی اجتماع یادگیری
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
الگوی طراحی آموزشی آشور
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
-
الگوهای طراحی آموزشی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
انگیزش پیشرفت
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
-
انگیزش تحصیلی
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
ب
-
باور
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
باورهای خودکارآمدی
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
-
برنامه درسی
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
-
برنامه درسی مغفول
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
پ
-
پذیرش فناوری تلفن همراه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
ح
-
حس اجتماع
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
د
-
دانش
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
-
دانشآموز آسیبدیده بینایی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
دوره دوم ابتدایی
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
ر
-
روانخوانی قرآن
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
س
-
سازنده گرایی اجتماعی
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
سهولت استفاده
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
سواد رایانهای
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
-
سواد رسانهای
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
-
سواد فناورانه
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
ط
-
طراحی
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
طراحی آموزشی
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
ف
-
فرآیند یاددهی-یادگیری
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
فناوری
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ق
-
قلم هوشمند قرآنی
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
م
-
محیطهای یادگیری سیار
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
مدارس هوشمند
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
-
مدیریت زمان
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
-
مهارت
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
-
مهارتهای ارتباطی
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
ن
-
نرمافزار آموزشی
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
نگرش
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
و
-
وب 2
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ی
-
یادگیری
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
-
یادگیری اثربخش
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
-
یادگیری الکترونیکی
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
یادگیری الکترونیکی
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
یادگیری سیار
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
یادگیری معکوس انفرادی
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
-
یادگیری معکوس گروهی
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد