نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، روشن تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • اسکندری، حسین سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
  • اللهی، ذبیح اله طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]

ب

  • بادله، علیرضا تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
  • باقری، محسن تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
  • باقری، محسن تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
  • بخشی پریخانی، سمیه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

پ

  • پزشک، شهلا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • پور جمشیدی، مریم پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]

ت

  • تقی‌زاده، عباس سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]

ج

  • جنگی زهی شستان، حمیدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • جوشقان نژاد، فاطمه تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]

ح

  • حامدی نسب، صادق بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
  • حسینی، سید محمد حسین واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
  • حمزه ئی، افسانه تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]

خ

  • خزائی، آذر اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]

د

  • درتاج، فریبرز تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • دریکوندی، زهرا اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • دلاور، علی طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • دلاور، علی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • دلاور، علی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]

ر

  • رحمانی، راضیه طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • زارع صفت، صادق بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • زنگنه، آزاده امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

س

  • سلطان رضایی، اسماعیل مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]

ش

  • شریفی درآمدی، پرویز طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • شفیع پور مطلق، فرهاد مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]

ص

  • صادقی، حبیب تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • صالحی، وحید طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • صفایی موحد، سعید امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

ط

  • طلایی، ابراهیم واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]

ع

  • علی عسگری، مجید امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

ف

  • فردانش، هاشم تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

ق

  • قاسم پور مقدم، حسین اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • قاسم تبار، سید عبدالله طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]

م

  • محمدحسنی، نسرین تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
  • مرادی، حمیده پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • مطور، معصومه واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
  • معروفی، یحیی پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • معمر حور، جمال بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • ملکی پور، احمد بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • موسوی پور، سعید تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
  • مومنی راد، اکبر طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • مؤمنی مهموئی، حسین تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]

ن

  • نظیری، الهام اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • نیلی احمدآبادی، محمدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • نوروزی، داریوش طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • نوروزی، داریوش تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]