ا
-
احمدی، روشن
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
اسکندری، حسین
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
-
اللهی، ذبیح اله
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
ب
-
بادله، علیرضا
تأثیر نرمافزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
-
باقری، محسن
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
-
باقری، محسن
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
-
بخشی پریخانی، سمیه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
پ
-
پزشک، شهلا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
پور جمشیدی، مریم
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
ت
-
تقیزاده، عباس
سواد رسانهای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
ج
-
جنگی زهی شستان، حمیدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
جوشقان نژاد، فاطمه
تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
ح
-
حامدی نسب، صادق
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
-
حسینی، سید محمد حسین
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
حمزه ئی، افسانه
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
خ
-
خزائی، آذر
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
د
-
درتاج، فریبرز
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
دریکوندی، زهرا
اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
-
دلاور، علی
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
دلاور، علی
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
دلاور، علی
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
ر
-
رحمانی، راضیه
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
زارع صفت، صادق
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
زنگنه، آزاده
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
س
-
سلطان رضایی، اسماعیل
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
ش
-
شریفی درآمدی، پرویز
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
مدل رابطه مهارتهای ارتباطی، فعالیتهای یاددهی- یادگیری، سواد رایانهای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
ص
-
صادقی، حبیب
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
-
صالحی، وحید
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
صفایی موحد، سعید
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ط
-
طلایی، ابراهیم
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
ع
-
علی عسگری، مجید
امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
ف
-
فردانش، هاشم
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
ق
-
قاسم پور مقدم، حسین
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
-
قاسم تبار، سید عبدالله
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
م
-
محمدحسنی، نسرین
تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
-
مرادی، حمیده
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
مطور، معصومه
واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرمافزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرمافزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
-
معروفی، یحیی
پیشبینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
-
معمر حور، جمال
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
ملکی پور، احمد
بررسی ایدئولوژیهای برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژیهای آنها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
-
موسوی پور، سعید
تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارتهای خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
-
مومنی راد، اکبر
طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
-
مؤمنی مهموئی، حسین
تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روانخوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
ن
-
نظیری، الهام
اثربخشی آموزش چندرسانهای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانشآموزان کمتوان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
-
نوروزی، داریوش
طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانشآموزان آسیبدیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
-
نوروزی، داریوش
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی صلاحیتهای فناورانه دانشجو معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بینالمللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد