نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی یادگیری خود راهبر تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
  • آموزش بزرگسالان تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
  • آموزش چندرسانه‌ای اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • آموزش عالی سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
  • آموزش نابینایان طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • آندراگوژی تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

ا

  • اجتماع یادگیری طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • اجتناب اجتماعی اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • ایدئولوژی‌های برنامه درسی بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • اسناد بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • الگوی اجتماع یادگیری طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • الگوی طراحی آموزشی آشور اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • الگوی طراحی آموزشی گانیه تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
  • الگوهای طراحی آموزشی طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • انگیزش پیشرفت اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • انگیزش تحصیلی پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • انگیزه تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]

ب

  • باور واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
  • باورهای خودکارآمدی تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]
  • برنامه درسی امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
  • برنامه درسی مغفول سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]

پ

  • پذیرش فناوری تلفن همراه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]

ج

  • جمعیت هلال احمر تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]

چ

  • چندرسانه‌ای‌ آموزشی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]

ح

  • حس اجتماع طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • حوادث طبیعی تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]

د

  • دانش امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
  • دانش‌آموز آسیب‌دیده بینایی طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • دانشجو معلم تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
  • دبیران کار و فناوری بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • دوره دوم ابتدایی پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
  • روان‌خوانی قرآن تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]

س

  • سازنده گرایی اجتماعی طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • سهولت استفاده بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
  • سواد رایانه‌ای مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
  • سواد رسانه‌ای سواد رسانه‌ای: برنامه درسی مغفول در آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 1-17]
  • سواد فناورانه پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]

ص

  • صلاحیت‌های فناورانه تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]

ط

  • طراحی تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
  • طراحی آموزشی اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • طراحی آموزشی تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی ‌‌آموزشی صلاحیت‌های فناورانه دانشجو ‌معلمان بر اساس اسناد بالادستی ملی و بین‌المللی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]

ف

  • فرآیند یاددهی-یادگیری واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
  • فناوری پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان از طریق سواد فناورانه معلمان [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-43]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

ق

  • قلم هوشمند قرآنی تأثیر استفاده از قلم هوشمند قرآنی بر انگیزش تحصیلی، باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی (روان‌خوانی) درس قرآن [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 59-70]

ک

  • کتاب کار و فناوری بررسی ایدئولوژی‌های برنامه درسی دبیران کار و فناوری و میزان سازگاری ایدئولوژی‌های آن‌ها با اسناد بالادستی (مطالعه موردی: دبیران متوسطه اول استان خراسان رضوی) [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 1-14]
  • کم‌توانی ذهنی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]

م

  • محیط‌های یادگیری سیار طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزشی استفاده از تلفن همراه برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی: رهیافتی جدید در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 71-86]
  • مدارس هوشمند مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
  • مدیریت زمان مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
  • مشارکت تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • مهارت امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]
  • مهارت حل مساله اثربخشی آموزش چندرسانه‌ای حل مساله بر کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان، یک کارآزمایی بالینی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 29-39]
  • مهارت‌های ارتباطی مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]

ن

  • نرم‌افزار آموزشی واکاوی باورهای معلمان نسبت به نرم‌افزارهای آموزشی و تأثیر آن بر استفاده از این نرم‌افزارها در فرآیند یاددهی- یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 15-29]
  • نرم‌افزار آموزشی تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
  • نگرش امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

و

  • وب 2 امکان سنجی اجرای برنامه درسی مبتنی بر وب ۲٫۰ در دانشگاه خوارمی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 19-33]

ی

  • یادداری تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
  • یادگیری اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر یادگیری و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 77-89]
  • یادگیری تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی بر میزان یادگیری، انگیزه پیشرفت تحصیلی و مشارکت دانش‏آموزان کم‌توان ذهنی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 15-28]
  • یادگیری تأثیر نرم‌افزار آموزشی حوادث طبیعی بر یادگیری و یادداری مقابله با حوادث طبیعی کودکان پیش‌دبستانی [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 41-52]
  • یادگیری اثربخش مدل رابطه مهارت‌های ارتباطی، فعالیت‌های یاددهی- یادگیری، سواد رایانه‌ای و مدیریت زمان با یادگیری اثربخش در مدارس هوشمند [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 45-57]
  • یادگیری الکترونیکی تحلیل آندارگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری بزرگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]
  • یادگیری الکترونیکی طراحی الگوی اجتماع یادگیری و تأثیر آن بر حس اجتماع یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 63-76]
  • یادگیری سیار بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تلفن همراه توسط معلمان و دانش آموزان در آموزش و یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 1-14]
  • یادگیری سیار تأثیر یادگیری سیار بر اساس الگوی طراحی آموزشی گانیه بر مهارت‌های خودتنظیمی و یادگیری دانشجویان [دوره 2، شماره 3، 1396، صفحه 69-77]
  • یادگیری معکوس انفرادی تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]
  • یادگیری معکوس گروهی تأثیر آموزش به روش معکوس بر آمادگی یادگیری خود راهبر و یادگیری دانشجویان در درس مقدمات کامپیوتر [دوره 1، شماره 1، 1395، صفحه 49-61]